Aukcje.org

Aukcje internetowe w Polsce i na świecie

 

Allegro leży…

Autor: Joe — 10/12/2006 @ 21:19 :
Nie mam gdzie pisać to piszę tutaj (nowy wątek)

Wieczór niedziela 10.12.2006r Allegro leży od prawdopodobnie 3 (4) godzin jest parę minut po 21 jak długo jeszcze?
Nie działa logowanie i bóg wie, co jeszcze tak, więc ciężko stwierdzić, co działa?!
Aukcje lecą allegro milczy…
Nikt nawet nie jest łaskawy pisnąć choćby słówka brawo!!!

I nic więcej nie napiszę

To ostatnia okazja na aukcyjne zakupy prezentów. Serwery wszystkich serwisów aukcyjnych mają max. obciążenia.

A tak przy okazji, czy Lista najpopularniejszych prezentów 2005 ma szansę na powtórzenie? Co chcielibyśmy zobaczyć pod choinką?

 

  • # cezcez — 10/12/2006 @ 22:43:

    Kolejna awaria i kolejny raz Allegro może śmiać się prosto w oczy wszystkim awanturującym się na forach krzykaczom. Bo nadal nikt nie ma odwagi domagać się w takich sytuacjach zwrotu opłat. Narzekać każdy potrafi, walczyć o swoje - prawie nikt.

  • # ukash — 10/12/2006 @ 22:57:

    Coz za przeazajaca porazka najwiekszego serwisu aukcyjnego. Najlepsze ze na glownej stronie ani slowa!!!!!!! NIC.

    Coz zawsze mozna miec klientów w D**IE

  • # Jacek Z. Strzembkowski — 10/12/2006 @ 23:09:

    Moja żona przed chwilą kupiła na aukcji dwie rzeczy i wystawiła komentarz. Więc chyba nie jest tak źle. Może to jakiś lokalny provider daje ciała?

  • # cezcez — 10/12/2006 @ 23:16:

    Awaria była na pewno przynajmniej pomiędzy 19 a 21. Teraz już jest chyba ok.

  • # cezcez — 10/12/2006 @ 23:17:

    Aha, zobacz na forach Allegro - brak wpisów w tym przedziale czasowym…

  • # Jacek Z. Strzembkowski — 10/12/2006 @ 23:44:

    o nie nie… aż tak zboczony nie jestem, żeby monitorować wszystkie wpisy :)))

  • # Joe — 11/12/2006 @ 0:06:

    My tu sobie ble ble i tak to nic nie da …. smutne ale prawdziwe :(

  • # Joe — 11/12/2006 @ 0:36:

    Jest 0.36 allegro nadal kuleje słabiutko chciał bym zobaczyć ich serwer-y tak z ciekawości ….

  • # Joe — 11/12/2006 @ 7:02:

    Jest jeszcze jeden problem o którym byłem skłonny kiedyś pisać :
    Wątek z cafe „coś tam allegro” :
    http://www.allegro.pl/phorum/read.php?f=301&i=54856&t=54856

    Użytkowników tak „oszukanych na pewno sa tysiące” i co na to allegro ?
    Myślę że powtarzające się takowe awarie mogę być przysłowiowym gwoździkiem (pinesunią ?) do trumny tego serwisu może sformułowanie na wyrost (choć bardzo zdrobnione) ale ….
    Gdyż kto będzie odważny, aby wystawiać aukcje na zasadzie chybił trafił za ile się sprzeda, owszem chłopaki z allegro zaraz sobie wymyśle że jest cena minimalna jednak ona jest na tyle nie opłacalna że mało kto ją stosuje (no chyba że towar jest z szrotku kupiony za przysłowiową złotówę lub …… co na pewno też nie jest rzadkim przypadkiem)

    Co bedzie zobatrzymy …..

  • # Joe — 11/12/2006 @ 7:06:

    Co do wypowiedzi cezcez-a drobni nie będą występować bo ich zbanują, duzi muszą się zjednoczyć i wspólnie wystąpić o anulowanie aukcji a jeśli nie wystąpić na drogę sądową, to jedyny sposób ale osobiście w to wątpię … bardzo ….

  • # cezcez — 11/12/2006 @ 11:23:

    >>>drobni nie będą występować bo ich zbanują>>>
    Strach silniejszy od poczucia sprawiedliwości? Takie mamy właśnie społeczeństwo krzykaczy…:-(

  • # user — 11/12/2006 @ 12:31:

    i znowu nie moge sie zalogowac, nawet nie moglem przelicytowac aukcji…, ktora przegralem. nawet nie moge im wyslac wiadomosci z formularza ze nie dziala logowanie…

  • # iG — 11/12/2006 @ 12:41:

    Tia… już wiem skąd taka niska cena końcowa na mojej aukcji…

  • # Joe — 11/12/2006 @ 16:17:

    A ty cezcez, co masz z tego ze walczysz z allegro satysfakcję? Sorki ja nie mam czasu ani ochoty włóczyć się po sądach dla mnie ważnym jest to by mógł kupić i sprzedać oraz otrzymać lub wysłać towar w możliwie najkrótszym czasie a tego w sądzie nie wywalczę no nie?
    To nie jest problem ludzi, bo tak naprawdę, kogo stać na zrezygnowanie z allegro?

    Problem jest w tym, że nie ma konkurencji tzn. jest, ale nie ma praktycznie znaczenia…
    Może to się zmieni, jeśli allegro zacznie się pieprzyć, co dzień na potęgę to po prostu ludzie przejdą (powoli) do innego serwisu, którego kiedy czy w ogóle nie wiem nie jestem „od tych” spraw.

  • # preatorius — 11/12/2006 @ 19:49:

    Cos sie chyba dzieje (u mnie) od rana z serwerami nazw Allegro. U mnie wchodzi TYLKO po wpisaniu adresu: http://193.23.48.193/ . Jestem z podkarpackiego. Jak to wygląda u WAS w Polsce ?
    Pozdrawiam
    preatorius

  • # preatorius — 11/12/2006 @ 20:02:

    Niestety mogę tylko przeglądać aukcje … :-(

  • # Ewa — 11/12/2006 @ 20:31:

    Znowu to samo, nie można się zalogować, bo wyrzuca cały czas na stronę do logowania i tak już od g. 19:00, teraz jest 20:30……………….. KOSZMAR!!!!!!!!!!!!!!!!

  • # cezcez — 11/12/2006 @ 22:28:

    >>>A ty cezcez, co masz z tego ze walczysz z allegro satysfakcję? >>>
    Tak. Ale ty masz z mojej walki znacznie więcej, tylko nie potrafisz tego zrozumieć…
    I nie narzekaj na Allegro - jest ono takie, na jakie zasługujesz.

  • # cezcez — 11/12/2006 @ 22:32:

    Ewa - podobnie jak inni SS, potrafisz tylko narzekać? Z wieloma z nich rozmawiałem i każdy jest mocny tylko w narzekaniu, a na propozycję działania reaguje notorycznym rozwolnieniem.

  • # Jacek Z. Strzembkowski — 11/12/2006 @ 23:23:

    Cez:
    1. Jak długo ciągną się Twoje perypetie z Allegro? Kilka lat… Kto Twoim zdaniem będzie się ciągać po sądach aż tak długo, żeby odzyskać pieniądze za „przestój”?…Hobbysta?
    2. Jakie są koszta takiego ciągania się po sądach… czas, wynagrodzenie dla prawników, przejazdy. Ja wiem, że to wszystko można odzyskać - niemniej, koszta trzeba brać pod uwagę.
    3. Efekt. Po takim czasie - nadal nie ma zadowalającego Cię rozstrzygnięcia.

    Czy to rzeczywiście tak trudno zrozumieć?

    Wydaje mi się, że jedyne osoby, które mogą zająć się sprawą to hobbyści, tacy jak Ty. Reszta przywoła powyższe argumenty, albo prozaicznie „położy uszy po sobie” - żeby nadal móc sprzedawać na allegro.

  • # Joe — 12/12/2006 @ 7:11:

    Myślę że wypowiedź Jacka jest tu najbardziej na miejscu.

    Prawda jest taka, że wielcy sprzedawcy i ci drobni również nie walczą z allegro gdyż czym się to skończy… banem. Oni robią co chcą nie ma konkurencji i tu jest problem.
    Kto z w/w jak pisałem wcześniej może sobie pozwolić na otwartą walkę z allegro i pożegnaniem się często po prostu z pracą, zarobkiem, gdzie się przeniosą ?
    Takie są fakty.
    Co do samego allegro, kiedyś 1-2 lata temu istniał problem z łączem było za słaby „był to raczej z mniejszych problemów”
    Dziś to problem chyba „engine-u” przypuszczam, że jest ten sam od kilku lat i najnormalniej nie wyrabia, więcej serwerów to problem oprogramowania które zapewnia równe rozłożenie obciążenia w takim klastrze a tak po prostu chyba nie jest (to tylko moje spekulacje nic wiecej)
    Po prostu chłopaki z allegro nie dają rady … i nic wiecej a to że dzieje się to w poniedziałek to już lekko przeraża.
    Rady ?
    Licytujesz :
    Zalicytować przed 17 i dać kwotę taką (maksymalną) by tobie pasowało i ewentualnie inny licytujący nie mail szansy jej przebić.
    Sprzedajesz :
    Wystawiać aukcje o takiej godzinie aby kończyły się przed 17 owszem liczba ewentualnych nabywców pewnie się zmniejszy ..
    Nie wystawiać od złotówy (ani ceny poniżej ceny zakupu - sensownej ceny sprzedaży)
    Używać ceny minimalnej …. koszty)

  • # cezcez — 12/12/2006 @ 12:28:

    >>>Czy to rzeczywiście tak trudno zrozumieć?>>>
    Tak, Jacku - bardzo trudno zrozumieć zbiorowe narzekanie w sytuacji, gdy nic nie robi się, aby zmienić sytuację. Moja sprawa jest o wiele trudniejsza i do jej rozegrania konieczne były wcześniejsze wyroki w SOKiK. Sprawy o częściowy zwrot pieniędzy za niezrealizowanie przez Allegro umowy - jeżeli będą dobrze poprowadzone - to pestka. I wystarczy jeden prawomocny wyrok oraz upublicznienie chęci prowadzenia kolejnych spraw przez skutecznego adwokata, aby Allegro stanęło przed koniecznością podjęcia decyzji - zwroty dla WSZYSTKICH sprzedawców, proporcjonalne do czasu awarii i czasu planowanego trwania aukcji, albo zaplątanie się w setki (tysiące, dziesiątki tysięcy) spraw sądowych i po ich przegraniu konieczność zwrotu opłat sądowych i kosztów adwokackich.
    Czy masz wątpliwości, co wybierze podstawione pod ścianą Allegro?
    Ale niewątpliwie, samo narzekanie jest łatwiejsze i bardziej leży w naturze Polaków…

  • # Jacek Z. Strzembkowski — 12/12/2006 @ 23:00:

    To nie do końca jest tak, że ma miejsce jakieś zbiorowe narzekanie. To są mimo wszystko pojedyńcze głosy.

    Być może wyrok nakazujący odblokowanie Twojego konta zmieniłby coś w podejściu innych użytkowników. Na razie IMO panuje przekonanie, że jednostka niewiele może - bo to widać na Twoim przykładzie. Z drugiej strony, aukcjonerzy nie stanowią właściwie żadnej społeczności, więc jakikolwiek „wspólny wyraz niezadowolenia” (jak choćby bojkot praktykowany przez społeczność eBaya) także nie ma szans na zaistnienie.

    Nadal uważam, że jest to wyzwanie dla hobbysty. Masz bardzo rzadkie hobby…

  • # fgdeed — 13/12/2006 @ 5:56:

    Właśnie chciałem zakupić ruter linksysa i bramkę voip na święta, ale LOGOWANIE NIE DZIAŁA…
    Co za syf,
    Do SS’ów którzy przeglądają aukcje.org,
    Wystawiajcie swój towar na ebay,to nic nie kosztuje,naprawdę.Nie dawajcie zarabiać tym partaczo-amatorom z Poznania którzy nie potrafią zakupić porządnego serwera za kasę z reklam,prowizji.

    No żal.pl :/ idę spać.

  • # Joe — 13/12/2006 @ 8:08:

    No connents …
    Tak rzuciłem oko na konto „cezcez” (allegro) w sumie nigdy wcześniej tego nie zrobiłem i troszkę mnie zaskoczyło to co zobaczyłem 8 neg i to nie byle jakich ?!
    Ja do całej sytuację mam troszkę inne spojrzenie ale pozostawię to dla siebie.
    Aby nie było wątpliwości ja tu w żadnym momęcie nie bronię allegro, jednak trzeba mieć troszkę samo krytyki.

  • # ::regina:: — 13/12/2006 @ 14:26:

    temat komentarzy cezceza był wałkowany wielokrotnie. Zobacz kto je wystawiał, a reszty domyśl się.

  • # paco — 13/12/2006 @ 20:27:

    mozna bylo sie logowac ale w standadzie a nie przez ssl dzis juz jest dobrze

  • # xyx — 13/12/2006 @ 21:39:

    TO PRZEZ AUKCJE OWSIAKA allegro ostatnio się nie wyrabia

Napisz komentarz:

Opcja komentowania dla tego artykułu została wyłączona.

Zobacz:

Poprzedni news: XV Finał WOŚP

Następny news: Gazeta.pl - Precedensowy pozew za aukcję na Allegro

Partnerzy:
Sklepy.org - tylko sprawdzone adresy Snajper.net - snajper aukcyjny Fotopanel.pl - panel aukcyjny Czytnik rss - strona startowa

Aukcje.org
Aukcje.org - RSS RSS | Aukcje.org - RSS komentarzy RSS komentarzy | Kontakt | O stronie | Polityka prywatności

Copyright © Jacek Z. Strzembkowski - wszelkie prawa zastrzeżone